يك ارتوپد گفت:‌ استفاده زياد از گوشی تلفن و خم نگه داشتن آرنج به مدت زياد، موجب سندروم تونل كوبيتال يا سندروم ناوگان آرنجي مي‌شود.
 
دكتر سيدسميه طباطبايي در گفت و گو با خبرنگار اجتماعي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهار كرد:‌ در اين عارضه انگشتان شماره 4 و 5 (انگشت كوچك و انگشت حلقه) دچار گزگز و مورمور و بي‌حسي مي‌شوند و دليل اين مشكل نيز فشاري است كه روي اعصاب دست وارد مي‌شود.
 
وي افزود: ‌برخي افراد نيز هنگام خوابیدن عادت دارند كه دست خود را به صورت خم شده نگه دارند که در نتیجه این حالت، دچار اين سندروم مي‌شوند که توصيه مي‌شود افراد دست خود را خم نکرده و مدت زيادی در اين حالت نگه ندارند.
 
عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز گفت: بي‌حسي انگشتان شست و سبابه و انگشت وسط مي تواند به دليل كار كردن زیاد با مچ دست و خم كردن آن‌ باشد.
 
وي ادامه داد: شايع‌ترين علایم باليني سندروم ناوگان آرنجي، از خواب بيدار شدن و بي‌حس شدن انگشتان است. در مرحله اوليه ممكن است با چند بار خم و راست كردن مچ دست مشكل رفع شود ولي ممكن است بعدها بي‌حسي مداوم ايجاد شود.
 
طباطبايي تصريح كرد: براي درمان اين مشكل در مراحل اوليه مي‌توان از آتل مخصوص استفاده كرد و داروهاي آسپرين و كورتون نيز مفيد است ولی اگر این عارضه در مراحل بعدي باشد، بي‌حسي مداوم ايجاد می شود كه تنها مي‌توان با درمان جراحي آن را رفع كرد. در این جراحی، كانال كوبيتال باز شده و عصب دچار مشکل، آزاد مي‌شود.
 



تاریخ: 29 / 1 / 1392برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

مديركل حج و زيارت خوزستان گفت: ثبت‌نام حج تمتع از امروز(پنجشنبه) آغاز و تا يك هفته ديگر ادامه دارد.
 
ناصر حويزاوي در گفت و گو با خبرنگار اجتماعي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)‌ـ منطقه خوزستان ـ اظهار كرد: ثبت‌نام متقاضيان حج تمتع كه تا 20 آبان ماه 1384 اقدام به ثبت‌نام كرده بوده‌اند، از امروز انجام مي‌شود.
 
وي افزود: هزينه ثبت‌نام براي متقاضيان از 10 ميليون تا 12 ميليون تومان است كه اين هزينه بر اساس انتخاب نوع كاروان متغير خواهد بود.
 
حويزاوي با بيان اينكه ثبت‌نام هم به صورت اينترنتي و هم در دفاتر حج و زيارت انجام مي‌شود، گفت: 22 كاروان‌ در خوزستان براي ثبت‌نام و اعزام متقاضيان آماده شده‌‌اند كه در شهرستان‌هاي بهبهان، ماهشهر، رامهرمز، خرمشهر، آبادان، شادگان، سوسنگرد، شوشتر، شوش و انديمشك هر كدام يك كاروان ، شهرستان دزفول 2 كاروان و 10 كاروان در اهواز وجود دارد.
 



تاریخ: 29 / 1 / 1392برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

فرماندار اهواز گفت: تا پايان روز گذشته (چهارشنبه) در مجموع 200 نفر در بخش‌هاي مركزي، غيزانيه و اسماعيليه شهرستان اهواز و همچنين شهر الهايي براي حضور در عرصه انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا ثبت نام اوليه كرده اند.
عبدالعزيز فدعمي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)_منطقه خوزستان، اظهار كرد: از 26 فروردين‌ماه تاکنون كه ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراها در خوزستان و همزمان با سراسر در حال انجام است، استقبال نسبتا خوبی مشاهده مي‌شود.
وي افزود: در بخش مركزي شهرستان اهواز تا روز گذشته 100 نفر براي حضور در انتخابات شورای شهر کلانشهر اهواز از طريق مراجعه به دفاتر پيشخوان و فرمانداري ثبت نام اوليه خود را انجام داده اند. همچنين در بخش‌هاي غيزانيه، اسماعيليه و شهر الهايي نيز در مجموع 100 نفر ثبت نام اولیه كرده‌اند.
فرماندار اهواز گفت: چنانچه بخشداري‌ها و دفاتر ICT با مشكل نرم افزاري مواجه هستند و كار به كندي پيش مي‌رود، متقاضيان مي‌توانند براي ثبت نام به فرمانداري اهواز مراجعه كنند و اقدامات لازم براي ثبت نام را انجام دهند. داوطلبان، انجام مراحل ثبت نام خود را به روزهاي پایانی موكول نكنند تا از ازدحام جمعيت در فرمانداري و بخشداري‌ها جلوگيري و مراحل ثبت نام با سهولت بيشتري انجام شود.
فدعمي در خصوص تعداد اعضاي شوراي اسلامي شهر اهواز در دوره چهارم تصریح کرد: بنا به مصوبه سال 82 تعداد اعضاي شهرهايي كه داراي جمعيت يك تا دو ميليون نفر هستند، 21 نفر عضو اصلي و 8 نفر عضو علي‌البدل خواهد بود. شهر اهواز پس تاسيس شهرستان كارون به مركزيت كوت‌عبداله، دارای يك ميليون و 706 هزار نفر جمعیت است كه با توجه به مصوبه مذكور تعداد اعضای اصلی شورای چهارم اهواز 21 نفر خواهد بود.



تاریخ: 29 / 1 / 1392برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي خوزستان گفت: ‌هم‌اكنون كار اجرايي پايانه مرزي چزابه به اتمام رسيده و اين پايانه آماده‌ي افتتاح است.
سيدمحمدحسين‌ مرعشي در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه‌خوزستان، اظهاركرد:‌ يكي از علت‌هايي كه موجب شده اين پايانه تاكنون به بهره‌برداري نرسد، تكميل نشدن جاده‌ي مربوط به اين پايانه است كه فعاليت‌ مربوط به آن بايد توسط سازمان آب و برق انجام شود؛ متاسفانه تاكنون عمليات مربوط به اين جاده به اتمام نرسيده و اين امر موجب شده كار افتتاح اين پايانه به تعويض بيفتد.
وي افزود: زمان دقيق افتتاح اين پايانه مشخص نيست و تا زماني كه فعاليت‌هاي مربوط به آب و برق جاده‌ي اين پايانه انجام نشود، به بهره‌برداري نمي‌رسد.
مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي خوزستان خاطرنشان‌كرد: پيش از اين پايانه مرزي شلمچه افتتاح شده است و هم‌اكنون نيز مسافران از اين پايانه استفاده مي‌كنند. تلاش مي‌كنيم



تاریخ: 27 / 1 / 1392برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

سرمربی تیم فولادخوزستان می‌گوید که برای سرمربی‌گری چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد ولی تصمیم‌گیری درمورد آن را به پایان فصل موکول کرده است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین فرکی در نشست خبری پس از بازی با تراکتورسازی اظهارداشت: می‌دانستیم که بازی سختی داریم و تراکتورسازی شرایط خوبی داشت ولی این تیم برای ما شناخته شده بود.
وی ادامه داد: هدف‌مان در نیمه اول کنترل تراکتورسازی بود و در ادامه تلاش داشتیم که به تفکر من که پیروزی بود، دست یابیم.
سرمربی تیم فولادخوزستان بیان کرد: می‌توانستیم با اختلاف دو گل تراکتورسازی را شکست دهیم، موقعیت‌های بهتری نیز داشتیم و فشار زیادی را تحمل کردیم.
وی گفت: به دنبال سه امتیاز بودیم ولی یک امتیاز هم کمک‌مان خواهد کرد تا به هدف‌مان برسیم.واقعا دستمان از نظر بازیکن خالی است. آرش افشین را نیز که مدتی بود مصدوم بود به تبریز آورده بودیم ولی ترجیح دادیم از او استفاده نکنیم تا برای دو بازی آینده به شرایط ایده‌آل برسد.
فرکی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی از تیم تراکتورسازی برای سرمربی‌گری این تیم در فصل آینده داشته است یا خیر؟ بیان کرد: صحبت مستقیمی با من نشده است ولی از چند تیم، پیشنهاد سرمربی‌گری دارم اما همه چیز را به پایان فصل موکول کرده‌ام تا در آن زمان شرایط را بررسی کنم.



تاریخ: 27 / 1 / 1392برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 170
بازدید کل : 23704
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 170
بازدید کل : 23704
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->