مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:زنجیره ی تولید در استان باید بدون واسطه به مصرف وصل شود

 

به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان- سید خلف موسوی که در نشست با معاون تعاون و اشتغال و رییسان اداره های تعاون، کار و رفاه شهرستان ها سخن می گفت- تصریح کرد: باید در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با حرکت هایی مدبرانه و هوشمندانه پر بارتر و موفق تر از سال گذشته برای شکوفایی و پیشرفت استان و کشور تلاش کنیم.

وی با بیان این نکته که مسیر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور منتهی می شود، تصریح کرد: حمایت از تولید ملی یک ضرورت کاربردی برای کشور است و فرهنگ مصرف کالای ایرانی نیز باید به یک ارزش تیدیل شود.

وی سپس با اشاره به تاکید امام راحل مبنی بر این نکته که "مملکت ایران یک مملکت کشاورزی است" و بیان این که انجام امور کشاورزی تکنولوژی چندان پیشرفته ای نیاز ندارد، بر ضرورت پرداختن به امر کشاورزی و تشکیل تعاونی های کشاورزی مهر برای ایجاد اشتغال کارآفرینان، فارغ التحصیلان کشاورزی و نیز روستاییان تاکید کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در ادامه سرمایه گذاری در صنایع دستی از جمله صنعت فرش دستباف و ساخت تابلو فرش و استفاده بهینه از ظرفیت های و توانمندی های خدادادی استان را یادآور شد و خواستار حمایت از تولید ملی در بخش های مختلف اقتصادی استان و کشور شد.

موسوی با اشاره به توطئه های دشمنان برای هجمه به نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی، خواستار هوشیاری بیش ترمسوولان و مردم و تلاش مضاعف در میدان کار و تولید به منظور خودکفایی و استقلال کشور شد.

وی همچنین خواستار همکاری و تعامل مسوولان زیر مجموعه با مراکز علمی و دانشگاهی و نخبگان تولید و خروج از دایره ی روزمرگی برای انجام کارآفرینی شد و خاطر نشان کرد: استعدادهای نابی در استان وجود دارد. هنوز ظرفیت های خالی اشتغال در استان زیاد است. برای مثال 70 درصد از ظرفیت بخش خدمات در شهرستان شوشتر خالی است که می توان از این ظرفیت ها کمال استفاده را به عمل آورد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با تاکید بر حمایت از صنایع داخل استان، بر ضرورت خرید تولیدهای بومی تاکید کرد و گفت: امروزه کارخانه های استان کالاهای با کیفیتی تولید می کنند که قابل رقابت با تولید کننده های خارجی هستند و باید این واحدهای تولیدی را به طور جدی حمایت کرد.

موسوی با اشاره به این نکته که زنجیره ی تولید در استان باید بدون واسطه به مصرف وصل شود، به شهروندان توصیه کرد: از کالاها و محصول های تولیدی استان خریداری کنند تا هم به افزایش سرمایه و هم ایجاد اشتغال در استان منجر شود.

در ادامه ی این نشست رییسان اداره های تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ها به بیان عملکرد حوزه های فعالیت خود در سال گذشته و برنامه های درنظر گرفته شده در سال جاری پرداختند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 28 / 1 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 491
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 498
بازدید ماه : 624
بازدید کل : 24348
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 491
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 498
بازدید ماه : 624
بازدید کل : 24348
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->