توسط یک خیر دزفولی صورت گرفت :اهداء6 هزار مترزمین برای ساخت هنرستان

خبرگزاری فارس: حاج ماشاء الله پورمحمد پدرشهید حسن پورمحمد برای احداث یک هنرستان در شهرک شهید منتظری دزفول، 6 هزار متر زمین را به نام فرزند شهیدش اهداء کرد.

خبرگزاری فارس: اهداء 6 هزار متر زمین برای ساخت هنرستان

 

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول در مراسم کلنگ‌زنی این واحد آموزشی مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه کلید قفل توسعه پایدار و متعاقب آن پیشرفت در تمام زمینه‌ها توسعه علم است، گفت: توسعه علم در راستا پویایی خود به ابزاری همانند فضا و تجهیزات نیازمند است.

رحمان فلاحی ادامه داد: آموزش و پرورش باید سعی کند فضاهای آموزشی را محلی برای احیای ارزش های دفاع مقدس فراهم کند تا یاد و خاطر شهدای کشورمان همچنان زنده نگه داشته شود.

وی با بیان اینکه معرفی فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس به نسل جوان ضروری است، ادامه داد: معرفی فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس به نسل جوان، تجدید میثاق با شهدا و امام شهداء و تجلیل از خانواده و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس وظیفه‌ای همگانی است.

عضو شورای اداری استان، تصریح کرد: شهدا یکی از مهمترین ارزش‌های دوران انقلاب اسلامی هستند که باید از این ارزش مقدس پاسداری کرد و فضاهای آموزشی بهترین محل برای پاسداری از این ارزش ها هستند.

وی تأکید کرد: شهدا با نثار جان خود از کیان ایران اسلامی دفاع کرده و اکنون وظیفه ماست که یاد آنان را زنده نگه داریم.

در ادامه این مراسم، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان خوزستان به کیفیت کار خیر در نزد خداوند متعال اشاره کرد و افزود: در مقام و منزلت خداوند متعال، کثرت کار خیر مهم نیست بلکه کیفیت کار خیر ارزش بسیار دارد و انسان بر اساس سعی و تلاش و توان خود بایستی برای جاری ساختن کار خیر در زندگی خویش همت کند.

جمشید فرحبخش ادامه داد: امروز در بسیاری از روستاها و شهرها ی مختلف استان شاهد امور خیر بسیار زیبایی هستیم و انسان‌های خیر با اهداء زمین و بخشی از املاک خود به ساخت و ساز فضاهای آموزشی مناطق محروم کمک شایانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: خیرین مدرسه‌ساز خوزستان همواره پیشرو در تعهدات و تحقق آن در ساخت فضاهای آموزشی بوده‌اند که در این میان نقش خانواده های شهدا بسیار تعیین کننده و کارساز بوده است.

بر اساس این گزارش، کلنگ احداث این هنرستان با حضور هم رزمان شهید در شهرک شهید منتظری دزفول به زمین زده شد. شهید حسن پورمحمد در عملیات فتح‌المبین به درجه رفیع شهادت نائل شد و پدر مرحومش در زمان حیات خود به نیت فرزند شهیدش،این زمین را اهداء نمود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 27 / 1 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 302
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 309
بازدید ماه : 435
بازدید کل : 24159
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 302
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 309
بازدید ماه : 435
بازدید کل : 24159
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->