نهادینه کردن فرهنگ مصرف داخلی یک معروف مهم است

خبرگزاری فارس: معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: یکی از معروفات مهم نهادینه کردن فرهنگ مصرف داخلی و مهم ترین منکر محتاج شدن کشور به دنیای خارج است.

خبرگزاری فارس: نهادینه کردن فرهنگ مصرف داخلی یک معروف مهم است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام جواد صادق زاده ظهر امروز در همایش مدیران دستگاه‌های اجرایی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان، اظهار کرد: یکی از معروفات مهم با توجه به شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، این است که فرهنگ مصرف داخلی را نهادینه کنیم و مهم‌ترین منکر در این راستا محتاج شدن کشور به دنیای خارج است.

وی افزود: نخستین و مهم‌ترین معروف، خداشناسی است اما مشکلی که وجود دارد این است که هنوز نتوانسته‌ایم خدا را به خوبی بشناسیم.

صادق زاده ادامه داد: برای نهادینه سازی دو فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر باید کار را از آموزش و پرورش آغاز کنیم، که در این راستا باید همه توان خود را به کار بگیریم.

وی آموزش را مهم‌ترین مسئله در احیای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود: امسال طرح جدیدی در ستاد اجرا می‌شود و آن، شناسایی معروفات و منکرات است که در پایان سال این شاخص‌ها مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اضافه کرد: هدف امر به معروف و نهی از منکر در قرآن و اسلام، اصلاح جامعه است و به این منظور باید بسترهای گناه را از بین ببریم و از خودمان شروع کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 25 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 362
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 369
بازدید ماه : 495
بازدید کل : 24219
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 362
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 369
بازدید ماه : 495
بازدید کل : 24219
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->