برای شکست سنت‌های غلط تور کنسرت «آن و آن» را برگزار کردم

خبرگزاری فارس: حسین علیزاده هنرمند برجسته کشور گفت: برای شکستن سنت‌های غلطی که وجود دارد اقدام به برگزاری تور کنسرت «آن و آن» در کشور کردم.

خبرگزاری فارس: برای شکست سنت‌های غلط تور کنسرت «آن و آن» را برگزار کردم

 

حسین علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم که در ادامه تور کنسرت درون کشوری خود با هنرمند برجسته، پژمان حدادی به بهبهان آمده و در این شهر علم و فرهنگ و تمدن به اجرای موسیقی خواهم پرداخت.

وی افزود: حضور در این شهر و استقبال از هنرمندان شانسی است که مردم به ما داده و از بابت آن بسیار شکرگزار خدا بوده و از مردم نیز به دلیل این همه لطف و محبت سپاسگزارم.

این هنرمند برجسته کشور تصریح کرد: به دلیل شرایط موجود، محدودیت‌ها و مشکلاتی وجود دارد که سبب می‌شود همه اجراهای بزرگ و موسیقی در تهران باشد و ما نیز برای شکستن این سنت غلط اقدام به اجرای تو درون کشوری در شهرهای اهواز، بهبهان، بوشهر، تبریز، ساری و آمل کرده‌ایم.

وی در ادامه در خصوص این تور گفت: پس از اجرای برنامه‌ها در بهبهان، به بوشهر رفته و پس از دو شب اجرا در این شهر، با طی مسافتی 2 هزار کیلومتری به تبریز می‌رویم، پس از آن و در ادامه تور نیز به استان مازندران و شهرهای ساری و آمل خواهیم رفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من با شور، شوق و اشتیاق فراوانی به این شهرها آمده و خواهم رفت زیرا همانگونه که قبل از آغاز تور گفته‌ام برای پیدا کردن و یافتن چیزهایی که در شهر خودمان گم کرده‌ایم به این شهرها و مناطق آمده و با علاقمندان به موسیقی همراه می‌شویم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 20 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 141
بازدید کل : 23865
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 141
بازدید کل : 23865
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->