تیم هندبال فولاداکسین به یک بازی بدون تماشاگر محکوم شد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم هندبال فولاداکسین خوزستان گفت: با رأی کمیته انضباطی، به یک بازی بدون حضور تماشاگر و پرداخت جریمه نقدی محکوم شدیم.

خبرگزاری فارس: تیم هندبال فولاداکسین به یک بازی بدون تماشاگر محکوم شد

 

شاهرخ آذرحزین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: دیدار روز یکشنبه فولاداکسین خوزستان (بهبهان) و نیروی زمینی تهران که در سالن علی‌ابن‌ابیطالب (ع) بهبهان برگزار شد، حواشی زیادی داشت که در پایان برای هر دو تیم گران تمام شد.

وی افزود: از ابتدای این بازی، یکی از بازیکنان نیروی زمینی با حرکاتی ناشایست و غیراخلاقی به تماشاگران حاضر در سالن ناسزا گفت و باعث تحریک عده‌ای از آنها شد.

سرپرست تیم فولاد اکسین خوزستان با بیان اینکه این حرکات و کلمات در ادامه مسابقه نیز وجود داشته و با گذشت هر دقیقه از دیدار، تشنج در سکوها بیشتر می‌شد، خاطر نشان کرد: تشنج‌های ایجاد شده از سوی این بازیکنان در کنار اعتراضات شدید به هر تصمیم داور به دیگر بازیکنان نیروی زمینی نیز منتقل و باعث شد در دقایق حساس پایانی مسابقه، دروازه‌بان این تیم با اعتراض به تصمیم درست داوران و فحاشی به یکی از آنها، با کارت قرمز از زمین اخراج شود.

وی ادامه داد: تنها یک دقیقه پس از این اخراج، یکی دیگر از بازیکنان این تیم نیز همین موضوع را تکرار کرده و کارت قرمز دوم نیز از جیب داوران خارج شد.

آذرحزین اضافه کرد: با پایان یافتن زمان بازی و پیروزی 40 بر 38 فولاداکسین بر نیروی زمینی، درگیری شدیدی میان بازیکنان نیروی زمینی و نیروی انتظامی حاضر در سالن به وجود آمد و تماشاگران نیز در این میان شعارهایی را علیه آنان سر دادند.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه دو تن از تماشاگران نیز که خود از جامعه هندبال بهبهان بودند به زمین آمده و با بازیکنان نیروی زمینی درگیر شدند، گفت: این حضور و برخوردهای ناشایست این دو فرد باعث شد نیروی زمینی تهران از فولاداکسین به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت کرده و هر دو تیم مدارک و مستندات خود را به این کمیته ارائه دادند.

وی گفت: اما در پایان این جلسه و با نظر و رأی کمیته انضباطی، فولاداکسین خوزستان (بهبهان) به یک بازی خانگی بدون تماشاگر و پرداخت دو میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد و نیروی زمینی نیز علاوه بر پرداخت جریمه نقدی بیشتر با محرومیت دو بازیکن خود روبه‌رو شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 17 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 124
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 131
بازدید ماه : 257
بازدید کل : 23981
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 124
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 131
بازدید ماه : 257
بازدید کل : 23981
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->