طرح محدودیت ترافیکی در مرکز شهر اهواز اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از اجرای طرح محدودیت ترافیکی در مرکز شهر اهواز خبر داد.

خبرگزاری فارس: طرح محدودیت ترافیکی در مرکز شهر اهواز اجرا می‌شود

 

عادل مجدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، درباره اجرای طرح محدودیت ترافیکی در هسته مرکزی شهر اهواز گفت: از ساعت 17 تا 22 خیابان عظیم به سمت چهارراه زند فقط برای خودروهای عمومی شامل اتوبوس و تاکسی آزاد است و خودروهای پلاک شخصی نمی‌توانند از مسیر جنوب به شمال وارد شوند.

وی افزود: مسیر جایگزین از سمت خیابان عظیم به سمت خیابان ادهم، خیابان‌های نادری و امام خمینی پیش‌بینی شده است.

عضو شورای ترافیک خوزستان با بیان اینکه شهرداری اهواز طرح محدودیت ترافیکی را از 17 اردیبهشت ماه اعلام کرده تأکید کرد: همزمان قرار است که شهرداری اقداماتی را برای رفاه شهروندان انجام دهد.

وی افزود: تأمین پارکینگ با ظرفیت 300 خودرو، اجرای طرح پارکبان برای استفاده از ظرفیت پارک حاشیه خیابان و افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی باید همزمان با طرح محدودیت ترافیکی توسط شهرداری اجرا شود.

مجدمی هدف از اجرای این طرح را کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر و سهولت تردد برای شهروندان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر مسیر کوتاه ما بین چهار راه زند و خیابان نادری در مدت زمانی حدود 25 دقیقه طی می‌شود که با اجرای این طرح این زمان کاهش می‌یابد و در زمان سفر صرفه جویی می‌شود.

وی نتایج طرح ترافیکی را که پیش از این در هسته مرکزی اجرا شده یادآور شد و افزود: طرح یک طرفه سازی خیابان طالقانی قبلاً اجرا شده که نتایج قابل قبولی داشته و از زمان اجرای آن گره‌های ترافیکی و تصادف در این خیابان تقریباً حل شده است.

رئیس پلیس راهور خوزستان همچنین اظهار کرد: پیشنهاد طرح زوج و فرد برای تردد خودروها در هسته مرکزی شهر تهیه و ارائه شده است که در حال بررسی است.

وی اظهار کرد: هسته مرکزی شهر ظرفیت محدودی دارد و برای تردد خودروهای موجود کافی نیست به همین دلیل لازم است با اجرای طرح‌های محدودیت ترافیکی امکان تردد بخشی از شهروندان و خودروها فراهم شود.

مجدمی به شهروندان توصیه کرد: بهتر است که شهروندان برای تردد به مرکز شهر برنامه‌ریزی کنند و ساعات خاص و مسیرهایی که ترافیک کمتری دارد، انتخاب کنند. به طور مثال به جای عبور از پل سوم که در زمان صبح ترافیک شدید دارد می توان از پل هفتم که ترافیک کمتری دارد استفاده کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 12 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 359
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 366
بازدید ماه : 492
بازدید کل : 24216
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 359
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 366
بازدید ماه : 492
بازدید کل : 24216
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->