آبادان نیازمند ساخت مجموعه‌های استاندارد ورزشی است

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در آبادان گفت: آبادان نیاز جدی به ساخت مجموعه‌های استاندارد ورزشی دارد.

خبرگزاری فارس: آبادان نیازمند ساخت مجموعه‌های استاندارد ورزشی است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمدسعید انصاری ظهر امروز در نشستی که با حضور تعدادی از ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی در آبادان برگزار شد، اظهار کرد: دین مبین اسلام برای سلامت جسم و روح انسان ارزش و اهمیت ویژه‌ای قائل است و بر این اساس توجه و رسیدگی به ورزش خصوصاً ورزش جوانان ‌باید سرلوحه کار به منظور تعالی جامعه و شهرمان باشد.

کاندیدای راه یافته به دوره دوم انتخابات مجلس از حوزه شهرستان آبادان افزود: بین ورزش و سلامت روانی جامعه رابطه تنگاتنگی وجود دارد و تقویت جسمانی ابزار تکامل روح انسان به شمار می‌آید.

انصاری در ادامه به اهمیت ترویج ورزش در بین اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان اشاره کرد و گفت: جامعه‌ای که بخواهد پویا باشد به جوانان سالم، متعهد و توانمند نیازمند است و ترویج ورزش و تفریح‌های سالم در میان جوانان می‌تواند از بروز بسیاری از ناملایمات جامعه و بزهکاری جوانان جلوگیری کند، بنابراین توجه خاص به این مقوله نویدبخش یک جامعه سالم و پویاست.

انصاری تصریح کرد: ساخت مجموعه‌های ورزشی استاندارد و در خور نام جوانان و مردم برومند آبادانی نیاز جدی این شهرستان است.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان مجلس در ادامه به ترویج ورزش همگانی در همه محلات آبادان به عنوان ترویج یک فرهنگ شایسته اشاره کرد و اظهار داشت: در صورت راهیابی به مجلس نهم سعی خواهیم کرد، با اولویت‌بندی رشته‌های ورزشی پرطرفدار خصوصاً فوتبال، نام آبادان را به جایگاه اصلی خود باز گردانیم.

وی با اشاره به آوازه ورزش آبادان در رشته‌های مختلف خصوصاً فوتبال، بوکس، شنا، دو و میدانی و کشتی آبادان در سال‌های قبل از جنگ تحمیلی خاط‌ر نشان کرد: جنگ تحمیلی ورزش آبادان را از جایگاه اصلی خود دور نگه داشت اما با استعدادهایی که در بین جوانان آبادانی سراغ دارم آنها می‌توانند با پشتکار به قله‌های افتخار برسند.

انصاری در پایان تصریح کرد: امیدواریم با همت و همدلی مسئولان و همکاری نهادهایی همچون پالایشگاه و منطقه آزاد اروند بتوانیم بر افتخارات این شهر بیفزاییم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 11 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 133
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 140
بازدید ماه : 266
بازدید کل : 23990
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 133
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 140
بازدید ماه : 266
بازدید کل : 23990
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->