مراقبت از واحدهای تولیدی ضروری است

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان در دیدار با جامعه کارگری استان، بر مراقبت از واحدهای تولیدی موجود تاکید کرد و گفت: باید از ایجاد مشکل و چالش برای واحدهای تولیدی پیشگیری کرد.

خبرگزاری فارس: مراقبت از واحدهای تولیدی ضروری است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی بعداز ظهر امروز در دیدار با جامعه کارگری استان، ضمن تبریک روز جهانی کارگر، اظهار کرد: در این استان که دارای جامعه بزرگی از کارگران است، باید کار‌ها و فعالیت‌های مرتبط با حوزه کارگری متناسب با آن جامعه باشند.

وی با اشاره به اینکه جامعه کارگری نقش بسزایی در پیشرفت کشور داشته است، افزود: دامنه کاری واحدهای صنعتی و غیر صنعتی از نیروی کارگری ایجاد شده است بنابراین باید مسائل بهداشت، سلامت، آموزش و سایر رفاهیات متناسب با جامعه کارگری فراهم شود.

حجازی ادامه داد: افزایش تولید داخلی و رفتن به سوی استفاده از کالاهای تولید داخل، نیازمند افزایش کیفیت در تولیدات است.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی‌های استان در منطقه اروند، گفت: نمایشگاه توانمندی‌های استان در منطقه اروند از تنوع زیادی برخوردار است و به خوبی توانسته توان تولید استان را به نمایش بگذارد.

عالیترین مقام دولت در خوزستان بیان کرد: بعد از آمدن شورا‌ها، شهرداری‌ها دچارتورم نیرو شدند و این امر چالش بزرگی را در پرداخت‌ها برای شهرداری‌ها ایجاد کرد.

حجازی ادامه داد: 95درصد هزینه‌های شهرداری، هزینه جاری است و صرف پرداخت به نیرو‌ها می‌شود که این امر نشان از اشکال در زیرساخت‌ها است.

به گفته وی، ادغام سه وزارت خانه رفاه، کار و تعاون علاوه بر کاهش تصدی‌گری دولت و نیز کاهش هزینه‌ها، سبب شده تا تصمیم گیری‌ها در این زمینه به صورت واحد انجام شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت بالای جامعه کارگری در استان، بیشترین سهم را در ستاد کشاورزی به خوزستان اختصاص داده‌اند که این امر نه تنها شامل ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی می‌شود، بلکه صنایع از جمله واحد‌های بسته بندی، سردخانه‌ها و سیلو‌ها را نیز فعال می‌سازد.

استاندار خوزستان سیاست دولت را ایجاد اشتغال عنوان کرد و ادامه داد: خوزستان به عنوان جوان‌ترین استان کشور، نیازمند ایجاد اشتغال است.

وی با بیان اینکه عمده کار کارگری با مهارت فنی و حرفه‌ای است، تاکید کرد: باید به سمت حرفه آموزی متناسب با بازار کار حرکت کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 11 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 145
بازدید کل : 23869
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 145
بازدید کل : 23869
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->