مديركل راه و شهرسازي خوزستان گفت: در زمينه مسكن‌مهر آن چيزي كه برعهده دولت بود، انجام شده و در واقع دولت جلوتر از تعاوني‌ها و سازنده‌ها حركت مي‌كند.
نصرالله‌ دهقاني در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه‌خوزستان، وظيفه دولت در قبال مسكن‌مهر متقاضيان را تامين زمين، برق، گاز، آب و فاضلاب واحدها عنوان و اظهاركرد: در بيشتر شهرستان‌هاي استان بانك‌ها نيز به تعهدات خود عمل كردند و از سازنده‌ها جلوتر هستند.
وي بيان‌كرد: روند پيشرفت فيزيكي واحدهاي مسكن‌مهر شهرستان خرمشهر 52 درصد است كه بانك به پرداخت 70 درصد از تعهدات مالي خود عمل كرده‌اند و در واقع بانك 18 درصد از سازنده جلوتر است.
مديركل راه و شهرسازي خوزستان مهمترين دليل راه‌اندازي هرچه سريع‌تر مسكن‌مهر شهرستان را آورده متقاضيان دانست و افزود: در حال حاضر بخش مهم مسكن‌مهر برخي از شهرستان‌ها به آورده مردم مربوط مي‌شود. اگر متقاضيان آورده خود را پرداخت نكنند هيچ تخمين براي اتمام واحدها وجود ندارد.
وي ميزان تعهدات مسكن‌مهر در شهرستان آبادان را نيز 5500 واحد كه حدود 2 هزار واحد آن متقاضي ندارد، عنوان و تصريح‌كرد: در اين شهرستان اضافه بر حجم متقاضي كار واحد شروع شده و قرار است اين تعداد واحد را جدا كرده و كارشان را متوقف كنيم.
دهقان اظهاركرد: 1035 واحد مسكن‌مهر در شهرستان آبادان و 8000 واحد در خرمشهر در هفته دولت و روز دفاع مقدس به بهره‌برداري خواهند رسيد و مابقي آن‌ها در دهه فجر افتتاح خواهند شد.
وي ميزان آورده متقاضيان مسكن‌مهر شهرستان آبادان را ضعيف عنوان‌كرد و گفت: بعضي از شهرستان‌هاي استان همچون بهبهان، اميديه، ماهشهر و دزفول طبق برنامه پيشرفت خوبي داشته‌اند ولي شهرستان‌هاي آبادان و خرمشهر در خصوص ميزان آورد متقاضيان عملكرد چندان خوبي نداشته‌اند؛ با توجه به شرايط و درخواست‌هايي كه از قبل در شهرستان‌هاي آبادان و خرمشهر وجود دارد، انتظار داريم كه مسئولان همت كنند و كار واحدها را به اتمام برسانند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 9 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 209
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 216
بازدید ماه : 342
بازدید کل : 24066
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 209
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 216
بازدید ماه : 342
بازدید کل : 24066
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->