همایش ورزش‌های همگانی در خرمشهر برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسئول ورزش همگانی خرمشهر گفت: به‌مناسبت روز جهانی بهداشت، همایش ورزش‌های همگانی در خرمشهر برگزار شد.

خبرگزاری فارس: همایش ورزش‌های همگانی در خرمشهر برگزار شد

 

علی پورعواد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر با اشاره به نهم اردیبهشت‌ماه، روز جهانی بهداشت اظهار کرد: بهداشت در واقع زیربنای فعالیت‌های اقتصادی و پیشرفت‌های اجتماعی یک ملت است و سلامت جامعه در گرو رعایت اصول بهداشتی است.

وی در ادامه با اشاره به اهداف بهداشت و رعایت کردن اصول بهداشتی افزود: از اهداف روز جهانی بهداشت می‌توان به مواردی از قبیل: سالم‌سازی محیط زیست، کنترل بیماری‌های واگیردار، آموزش بهداشت عمومی و ایجاد خدمات پزشکی و پرستاری برای تشخیص و درمان بیماری‌ها اشاره کرد.

مسئول ورزش همگانی خرمشهر ضمن ابراز نگرانی در خصوص تخریب و آلودگی محیط زیست خاطر نشان کرد: به‌مناسبت روز جهانی بهداشت و زمین پاک، همایش پیاده‌روی برای مردم ورزش دوست خرمشهر، به مسافت سه کیلومتر که با حضور گرم و پرشور مردم این منطقه اجرا شد، به‌عمل آمد.

وی در ادامه اظهار کرد: به‌منظور جلوگیری از تخریب محیط زیست، همچنین بازیافت مواد با ارزش از لحاظ صرفه اقتصادی لازم است آلایندها را تصفیه و پالایش کرد.

پورعواد با اشاره به توجه و علاقه خاص مردم خرمشهر به ورزش و سلامتی عنوان کرد: در راستای این همایش، ورزش همگانی، کلاس آسیب‌شناسی ورزشی، مسابقات طناب‌کشی بین آقایان و خانه‌ها به طور جداگانه و مسابقات پرتاب توپ به‌منظور آمادگی جسمانی و اطلاع‌رسانی و آموزش بهداشت عمومی، اجرا شد.

مسئول ورزش همگانی خرمشهر همچنین با اشاره به اهمیت دین مبین اسلام به حفظ سلامت افراد اضافه کرد: ناگفته نماند که تندرستی تنها سلامت جسم نیست بلکه سلامت روح و روان افراد در جامعه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا هر فرد بر دیگری تأثیر متقابل دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 9 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 495
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 502
بازدید ماه : 628
بازدید کل : 24352
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 495
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 502
بازدید ماه : 628
بازدید کل : 24352
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->