اجرای پروژه تعمیرات در تعمیرگاه دریایی منطقه ویژه بندرامام

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از اجرای پروژه تعمیرات اساسی زیرآبی و موتوری در تعمیرگاه دریایی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای پروژه تعمیرات در تعمیرگاه دریایی منطقه ویژه بندرامام

 

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، مهندس بهروز آقایی اظهار کرد: تعمیرات زیر آبی شناورها در دو بخش داک سرسره مجتمع بندری امام خمینی(ره) و داک یاردهای خارج از این مجتمع بندری صورت پذیرفته که با توجه به قابلیت‌های داک سرسره مجتمع بندری امام خمینی(ره) توسط بخش خصوصی راهبری مــی‌شود.

وی افزود: 80 درصد تعمیرات در این مجتمع صورت پذیرفته و 20 درصد باقیمانده نیز به دلایل مختلف اعم از محدودیت‌های ظرفیت و اشغال سرسره به سایر کارگاه‌ها در منطقه خلیج فارس منتقل شده است.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان خاطر نشان کرد: به‌دنبال تعاملات بسیار خوبی که این حوزه با شرکت پایانه‌های نفتی ایران داشته توانسته است در سال گذشته سه فروند از شناورهای استراتژیک در منطقه به نام‌های 15 شعبان، پرکار و هفت تیر که خدمات‌رسانی به شرکت‌های نفتی را برعهده دارند در این حوضچه داک کند که این روند در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تعمیرات صورت گرفته بر روی شناورها در سال گذشته به صورت اساسی بوده و همه قسمت های شناور در بخش بدنه و موتوری مورد بازرسی و تعمیر اساسی قرار گرفتند که به نوبه خود تأثیر بسزایی در افزایش عمر مفید و قیمت شناور خواهد داشت.

آقایی در تشریح اهم عملیات تعمیراتی انجام شده در سال گذشته گفت: تعمیرات اساسی بارج سوخت‌رسان و بازسازی اساسی بخش بدنه آن، بازسازی یدک‌کش رشید سه، بازسازی اساسی یدک‌کش‌های تبوک و کربلا، تعمیرات اساسی موتوری لایروب‌های هاپرساکشن و تجهیزات موتوری ناوگان یدک‌کشی و... از مهمترین پروژه‌های انجام شده بوده که با وجود همه محدودیت‌ها با اجرای سیستم های نوین مدیریت و کنترل پروژه در حداقل زمان و هزینه و بیشترین کیفیت لازم در مجتمع تعمیرگاه دریایی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) صورت پذیرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 9 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 253
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 260
بازدید ماه : 386
بازدید کل : 24110
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 253
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 260
بازدید ماه : 386
بازدید کل : 24110
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->