تعهد اشتغال برای 1000 نفر خرمشهری در سال 91

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر از تعهد اشتغال برای 1000 نفر در پایان سال 91 در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: تعهد اشتغال برای 1000 نفر خرمشهری در سال 91

 

عبدالامیر ربیهاوی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: برنامه‎ریزی‎های اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر برای سال 91 در سه حوزه بازرگانی داخلی، بازرگانی خارجی و صنعت خلاصه می‎شوند که هر یک از حوزه‎ها شامل فعالیت‎های مختلفی در زمینه‎های تجاری و صنعتی هستند.

وی در خصوص این فعالیت‎ها گفت: در حوزه بازرگانی داخلی فعالیت‎هایی از جمله نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی عمده و خرده فروشی، تنظیم بازار با برگزاری جلسات مستمر و تأمین مایحتاج مردمی و توزیع آن به واحدهای صنفی را در دستور کار خواهیم داشت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر افزود: همچنین از دیگر برنامه‎هایی که در این سال خواهیم داشت می‎توان به برگزاری انتخابات مجمع امور صنفی شهرستان خرمشهر در تاریخ 20 اردیبشهت ماه همزمان با سراسر کشور، اجرای تعهد اشتغال اصناف و نظارت بر عملکرد سازمان‎های صنفی شهرستان اشاره کرد.

ربیهاوی در خصوص برنامه‎های مربوط به بازرگانی خارجی در این اداره تصریح کرد: توجه ویژه به صادرات در مرز شلمچه و رفع مشکلات موجود صادرکنندگان، پیگیری جوایز صادراتی تجار در سال‎های 89 و 90 برای پرداخت مطالبات، جلوگیری از ورود کالاهای غیر استاندارد و نامرغوب به کشور، برگزاری کلاس‎های آموزشی برای تجار و بازرگانان و همچنین صدور کارت بازرگانی برای متقاضیان از جمله فعالیت‎های این اداره در حوزه بازرگانی خارجی است.

وی در ادامه به برنامه‎های اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خرمشهر اشاره داشت و خاطر نشان کرد: ادغام صنعت و بازرگانی، نظارت بر واحدهای تولیدی و کیفیت محصولات، پیگیری رفع مشکلات واحدهای غیرفعال، به روز کردن درخواست جواز تأسیس و پروانه‎های بهره برداری و اجرای تعهد اشتغال در واحدهای صنعتی نیز از جمله برنامه‎هایی است که این اداره در سال جاری به عهده خواهد داشت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر با اشاره به اینکه تعهد اشتغال در سال 90 در این شهرستان 452 نفر بوده‎ است، اظهار کرد: در جلسه کارگروه اشتغال با حضور استاندار خوزستان، این اداره متعهد شد که در پایان سال 91 در واحدهای صنفی و صنایع شهرستان خرمشهر برای تعداد یک‎هزار نفر ایجاد اشتغال کند.

ربیهاوی همچنین تصریح کرد: در حال حاضر 60 واحد دارای پروانه بهره برداری در شهرستان خرمشهر وجود دارند که از این تعداد 37 واحد فعال و بقیه غیرفعال هستند اما واحدهای دارای جواز تأسیس در خرمشهر در حدود 110 واحد هستند.

وی در پایان به برخی از واحدهای صنعتی دارای پروانه بهره برداری اشاره کرد و گفت: واحدهایی نظیر الکل‎سازی، گاز اکسیژن، بسته‎بندی خرما، یخ‎سازی، کشتی‎سازی، تولیدی پوشاک و لوازم خانگی در حال حاضر در شهرستان خرمشهر در حال فعالیت هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 9 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 269
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 276
بازدید ماه : 402
بازدید کل : 24126
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 269
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 276
بازدید ماه : 402
بازدید کل : 24126
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->