واردات کالاهای غیرضروری حذف شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: باید برای حمایت از تولید داخلی و سرمایه داخلی باید از واردات کالاهای غیرضروری جلوگیری شود.

خبرگزاری فارس: واردات کالاهای غیرضروری حذف شود

 

سیدشریف حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: باید به نحوی اقدام شود تا واردات به بازار داخل زیانی وارد نکند و در این باره باید حمایت از تولید کننده داخلی و سرمایه‌گذار ایرانی در دستور کار دولت باشد.

وی بیان کرد: موتور محرکه اقتصاد کشور صنعت و تولید است؛ زمانی که تولید ارتقا پیدا کند، اشتغال ایجاد خواهد شد و وقتی که اشتغال ایجاد شود، ارزش افزوده در کشور به وجود خواهد آمد و ارزش افزوده باعث می‌شود مشکل اقتصادی و معیشتی مردم حل شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه عدم نظارت بر واردات باعث فلج شدن بخشی از این چرخه می‌شود، تأکید کرد: در صورتی که واردات بدون نظارت انجام شود، تولید کننده بدون پشتوانه‌خواهد بود، صنعت رونق نخواهد داشت، ارزش افزوده‌ای نیز در کشور به وجود نخواهد آمد و به این دلیل مشکلات اقتصادی روز به روز بیشتر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در بحث ایجاد اشتغال دولت مدعی شد که می‌خواهد 2.5 میلیون شغل ایجاد کند؛ درست است که هدف گذاری باید ایده آل باشد اما زمانی که از ایجاد اشتغال سخن گفته می‌شود باید این موضوع نیز گفته شود که چند نفر نیز بیکار شده‌اند. باید گفته شود که چه تعداد شرکت و واحد صنعتی در حال ورشکستگی هستند؛ این‌ها را اگر در کنار ادعای اشتغال‌های ایجاد شده قرار دهیم خواهیم دید که اشتغال چندانی ایجاد نشده است.

حسینی تأکید کرد: مجلس باید اصلاح قوانین خاکستری را در دستور کار خود قرار دهد. برخی قوانین در کشور تفسیر به رأی می‌شود و کار‌شناسان آنچه را از قانون متوجه می‌شوند، اجرا می‌کنند. مجلس باید قوانین را شفاف، جامع و قابل اجرا کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 9 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 477
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 484
بازدید ماه : 610
بازدید کل : 24334
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 477
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 484
بازدید ماه : 610
بازدید کل : 24334
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->