خرید کالای ایرانی باید به ارزش تبدیل شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: خرید کالای ایرانی در جامعه باید به یک ارزش تبدیل شود.

خبرگزاری فارس: خرید کالای ایرانی باید به ارزش تبدیل شود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدخلف موسوی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه به مناسبت هفته کار و کارگر اظهار کرد: به جرئت می‌توان گفت تولیدات بسیاری کارخانجات و واحدهای صنعتی استان از نظر کیفیت در سطح تولیدات مشابه خارجی است.

وی جمعیت کارگری استان را بیش از 3 میلیون نفر عنوان کرد و گفت: بیشترین جمعیت کارگری در خوزستان در واحدهای مختلف تولیدی صنعتی مشغول فعالیت‌اند.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان از تشکیل 26 هزار فقره پرونده مشاغل خانگی در این اداره خبر داد و گفت: در سال گذشته به 4 هزار و 27 نفر متقاضی مشاغل خانگی در مجموع 142 میلیارد ریال تسهیلات اختصاص یافت.

موسوی یکی از ماموریت‌ها و وظایف این اداره را پرداخت بیمه بیکاری نام برد و افزود: در سال 1390 به 6هزا رو 389 نفر که به هر دلیل از کار بیکار شده بودند بیمه بیکاری تعلق گرفت.

وی با اشاره به قانون مشاغل سخت و زیان آور و بازنشستگی فعالان این مشاغل در واحدهای صنعتی استان پس از 20 سال خدمت، تصریح کرد: در سال گذشته 7 هزار نفر در خوزستان با استفاده از این قانون، از بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور برخوردار شدند.

دبیر کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری خوزستان مهم‌ترین طرح امسال برای اشتغال را طرح توسعه کشاورزی عنوان کرد و گفت: طبق تفاهمنامه منعقد شده میان وزارتخانه‌های تعاون و جهاد کشاورزی، ثبت نام از متقاضیان اشتغال در کشاورزی از طریق اداره کار انجام می‌شود و تسهیلات و اعتبارات توسط وزارت جهاد کشاورزی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

موسوی افزود: امسال قرار است 40 هزار فرصت شغلی در بخش کشاورزی خوزستان ایجاد شود و به همین منظور 473 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: استان خوزستان که هم اکنون سالانه 12 میلیون تن محصولات کشاورزی تولید می‌شود، با اجرای این طریق، صنایع فرآوری، بسته‌بندی و صادرات محصولات کشاورزی رونق گیرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان ضمن تبریک هفته کار و کارگر به جامعه کارگران استان، گفت: حفظ و صیانت از نیروی کار را افتخار خود می‌دانیم و اداره کار در این راه از هیچ خدمت و تلاشی برای کارگران فروگذاری نمی‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 9 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 137
بازدید کل : 23861
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 137
بازدید کل : 23861
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->