اختصاص 473 میلیارد تومان برای اشتغالزایی در بخش کشاورزی خوزستان

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی خوزستان از اختصاص 473 میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات برای اشتغالزایی و توسعه همه جانبه در بخش کشاورزی استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: اختصاص 473 میلیارد تومان برای اشتغالزایی در بخش کشاورزی خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، کیخسرو چنگلوایی ظهر امروز در ستاد کشاورزی شهرستان اهواز، اظهار داشت: در حال حاضر 6/7 درصد اعتبارات بخش کشاورزی در کشور به استان خوزستان اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: تاکنون برای اشتغالزایی در شهرستان اهواز 2 هزار طرح تصویب شده و آماده واگذاری افرادی است که در سامانه اشتغالزایی ثبت نام کرده‌اند.

عضو شورای اداری استان خوزستان تصریح کرد: بر‌اساس برآوردهای صورت گرفته به این تعداد طرح که تاکنون تصویب شده‌اند بیش از 265 میلیارد تومان اعتبار اختصاص می‌یابد.

چنگلوایی با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این تعداد طرح در شهرستان اهواز بخش مهمی از مشکل بیکاری رفع می‌شود، گفت: استعداد این تعداد طرح برای اشتغالزایی در بخش‌های مختلف کشاورزی 4 هزار و 465 نفر برآورد شده است.

رئیس جهاد کشاورزی استان خوزستان تاکید کرد: همه افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بیش از 6 هزار و 600 میلیارد تومان برای اشتغالزایی در بخش صنایع کشاورزی برای تمام استان‌ها در نظر گرفته شده است که خوزستان با 473 میلیارد تومان اعتبار بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

عضو شورای اشتغال استان خوزستان، افزود: تاکنون بیش از 2 هزار و 700 طرح در استان تصویب شده که بیشترین این طرح‌ها در شهرستان اهواز قرار دارد.

این مقام مسئول در جهاد کشاورزی خوزستان ارزش ریالی این طرح‌ها را 380 میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: با راه‌اندازی این تعداد طرح 8 هزار و 100 فرصت شغلی در استان فراهم می‌شود.

وی تاکید کرد: این طرح‌ها مختص شهرهای اهواز، آبادان، خرمشهر، هندیجان، شادگان و ماهشهر است و پیش بینی می‌شود با بررسی دیگر شهرهای استان علاوه بر اینکه تعداد طرح‌های اجرایی افزایش یابد؛ فرصت شغلی بیشتری برای جوانان استان فراهم شود.

چنگلوایی گفت: بیشترین استقبال متقاضیان در زمینه طرح‌های تولیدات گیاهی است و از نظر ارزشی بیشترین استقبال در بخش شیلات صورت گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 6 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 231
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 238
بازدید ماه : 364
بازدید کل : 24088
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 231
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 238
بازدید ماه : 364
بازدید کل : 24088
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->