خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اهواز گفت:‌ در حوزه سلامت هنوز هم خلاءهای زیادی وجود دارد، این در حالی است که خوزستان استان ثروتمندی است و در فاصله چند کیلومتری از شهر منابع اقتصادی و چاه‌های نفت عظیمی وجود دارد.

خبرگزاری فارس: وضعیت سلامت خوزستان به نسبت ثروت آن جالب نیست

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده عصر امروز در مراسم افتتاح اقامتگاه بیمار بیمارستان گلستان و شفای اهواز،‌ اظهار کرد:‌ در کنار برخی بیمارستان‌های شهر مشاهده می‌شود که برخی همراهان بیماران در کنار خیابان چادر می‌زنند و زمانی که بیمار آنها بستری است در این چادر اقامت می‌کنند و چنین شرایطی به هیچ وجه جالب نیست.

وی افزود:‌ در حوزه سلامت هنوز هم خلاءهای زیادی وجود دارد که باید به آن‌ها رسیدگی شود و پر کردن این خلاء‌ها نوعی عمل صالح است.

حسن‌زاده ادامه داد: این در حالی است که خوزستان استان ثروتمندی است و در فاصله چند کیلومتری از شهر منابع اقتصادی و چاه‌های نفت عظیمی وجود دارد.

وی افزود:‌ در گذشته در بخش مدارس کمبودهایی وجود داشت و تعداد مدارس در کشور محدود بود؛ با ورود خیران به این عرصه و ساخت مدارس متعدد توسط آنها این مشکل اکنون کاهش یافته و اگرچه کافی نیست، ولی پیشرفت خوبی در این بخش حاصل شد.

در ادامه مراسم مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان گفت: ‌دولت وظیفه دارد در حوزه سلامت سرمایه‌گذاری کند و البته این کار را هم انجام می‌دهد، ولی با تلاش خیران سلامت فعالیت در این بخش با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

حسن حائری گفت:‌ فعالیت در این حوزه از دو سال پیش در استان آغاز شده و هنوز در ابتدای راه قرار داریم که در این راستا لازم است مشارکت شهروندان با مجمع خیران سلامت افزایش یابد و کمک‌های مردمی به سوی این مجمع سرازیر شود.

وی اضافه کرد:‌ نیکوکاران خوزستان نسبت به استان‌های دیگر فعال‌ترند و به عنوان مثال در بخش مدرسه‌سازی،‌ استان در رتبه اول یا دوم کشوری هستند.

وی بیان کرد:‌ برخی کارهای کوچک می‌توانند موجب انجام اقداماتی بزرگ شوند و به عنوان مثال چندین سال پیش خیرین ساخت بیمارستان ولی عصر (عج) بهبهان را آغاز کردند، ولی این پروژه به دلایلی متوقف شد، تا اینکه در سفر رئیس جمهور به استان حدود 9 میلیارد تومان برای ساخت این بیمارستان اختصاص یافت.

حائری ادامه داد: با وجود اینکه خیران تنها 30 درصد کار را انجام داده بودند، ولی آغاز این کار موجب شد اکنون دولت مسئولیت پروژه را بر‌عهده بگیرد و این بیمارستان را تکمیل کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 5 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 199
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 206
بازدید ماه : 332
بازدید کل : 24056
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 199
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 206
بازدید ماه : 332
بازدید کل : 24056
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->