ایجاد نوبت شب‌کاری در 24 کتابخانه عمومی خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از ایجاد نوبت شب‌کاری در کتابخانه‌های عمومی استان از پنجم اردیبهشت 91 خبر داد.

خبرگزاری فارس: ایجاد نوبت شب‌کاری در 24 کتابخانه عمومی خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی،‌ لفته منصوری گفت: اداره ‌کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان با توجه به نزدیکی آزمون ورودی دانشگاه‌ها و به منظور خدمت‌رسانی به داوطلبان کنکور شیفت شبانه را در 24 کتابخانه عمومی در سطح 19 شهرستان راه‌اندازی می‌کند.

وی افزود: این طرح در راستای در خواست‌های مکرر اعضای کتابخانه‌های عمومی استان و هم‌چنین ارایه خدمات بهتر به مراجعه‌کنندگان انجام می‌شود.

منصوری اظهار کرد: کتابخانه‌های عمومی مجهز به شیفت شب در طول این مدت بالغ بر 200 ساعت فعالیت خواهند داشت و از ساعت 19 تا 22 و بر اساس نیاز اعضا خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: شیفت شبانه تا 20 مرداد 91 در کتابخانه‌های علامه ‌طباطبایی بهبهان، شهید مفتح و شهید دستغیب در ایذه، ارمغان باغملک، شهید بهشتی رامهرمز، شهید رجایی و کتابخانه مرکزی استان در اهواز، فرهنگ و حداد عادل در آبادان، شماره‌ یک و معرفت اندیمشک،‌ فجر شوش، فتح‌المبین و رودبند دزفول، آیت‌الله سعیدی ماهشهر، رضوی هویزه، شماره2 لالی، شهید شرافت در شوشتر، شهید امامی گتوند، اندیشه شادگان و شهید علم‌الهدی دشت آزادگان، کتابخانه ارشاد مسجدسلیمان، کتابخانه شهید مدرس هندیجان و شهدای ملاثانی شهرستان باوی دایر خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 5 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 563
بازدید هفته : 593
بازدید ماه : 719
بازدید کل : 24443
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 563
بازدید هفته : 593
بازدید ماه : 719
بازدید کل : 24443
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->