بانوان خوزستانی تا آخر امسال صاحب زمین فوتبال می‌شوند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال استان گفت: براساس قول رئیس این هیئت، تا آخر امسال زمینی برای تمرین تیم فوتبال در اختیار بانوان قرار می‌گیرد.

 

خبرگزاری فارس: بانوان خوزستانی تا آخر امسال صاحب زمین فوتبال می‌شوند

 

مینا بارانی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: با توجه به اینکه استادیوم غدیر افتتاح شده، مذاکراتی صورت گرفته تا مسابقات لیگ بر‌تر در آن زمین برگزار شود و زمین استادیوم تختی در وقت‌هایی که آزاد می‌شود در اختیار بانوان قرار داده شود اما این مذاکرات هنوز قطعی نشده است.

 

وی در مورد مشکلات محل در نظر گرفته شده برای تمرین تیم فوتبال بانوان از جمله حفظ امنیت و حصارکشی زمین بانوان اظهار داشت: استادیوم تختی در مرکز شهر اهواز قرار دارد و در جای تقریباً شلوغی است مسلماً امنیت بهتری نسبت به دیگر مناطق خواهد داشت و از نظر رفت و آمد هم برای بانوان مکان امن تری محسوب می‌شود و مطالبی که بعضاً درباره دشوار بودن برقراری و حفظ امنیت در استادیوم تختی مطرح می‌شود، اشتباه است.

 

بارانی تأکید کرد: در حال حاضر تنها مانع تشکیل تیم بانوان استان، نبود زمین است و از نظر اسپانسر و تأمین بودجه مشکلی وجود ندارد.

به گفته این مقام مسئول، در حال حاضر شرکت‌ها و سازمان‌هایی حمایت خود را از تیم فوتبال بانوان اعلام کرده‌اند اما چون زمینی نداریم کاری از دست آنها هم ساخته نیست.

وی در مورد بازیکنانی که از خوزستان به تیم ملی بانوان دعوت می‌شوند، گفت: با وجود نبود زمین، خوزستان همواره تعدادی بازیکن در تیم ملی دارد. امسال هم 9 نفر از بازیکنان تیم فوتبال جوانان استان که سال گذشته به مسابقات اعزام شدند به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند، این در حالی است که همه تمرینات ما در داخل سالن انجام می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 3 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 217
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 224
بازدید ماه : 350
بازدید کل : 24074
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 217
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 224
بازدید ماه : 350
بازدید کل : 24074
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->