340 میلیارد تومان بودجه عمرانی شهرداری اهواز در سال91

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمرانی شهردار اهواز بودجه عمرانی سال 91 شهرداری را 340 میلیارد تومان اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: 340 میلیارد تومان بودجه عمرانی شهرداری اهواز در سال91

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز محمدرضا دهنوی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه‌ اظهار داشت: کل بودجه شهرداری اهواز در سال جاری 554 میلیارد تومان است که 340 میلیارد تومان از آن مربوط به بخش عمرانی است.

وی افزود: بودجه شهرداری در سال گذشته 619 میلیارد تومان بوده است.

به گفته وی، موافقت با بودجه تلویحی بوده و هنوز به صورت رسمی ابلاغ نشده است، البته خوش‌بین هستیم با توجه به آمار واحد درآمد، اعتباری بیش از بودجه پیش‌بینی شده تأمین شود.

دهنوی سهم عمران شهری را در بودجه سال جاری 94 میلیارد تومان، شهرسازی 20 میلیارد تومان، فرهنگی 5 میلیارد تومان، خدمات شهری و فضای سبز 83 میلیارد تومان، ترافیک 120 میلیارد تومان و فناوری اطلاعات را 7 میلیارد تومان عنوان کرد.

وی اظهار کرد: در سال جاری سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای پروژه‌ها را این معاونت انجام می‌دهد و اجرای آنها به مناطق واگذار شده است، رفع آبگرفتگی معابر، ساخت بازارچه، پارک‌ها و زمین‌های ورزشی محله‌ای از جمله پروژه‌هایی است که به مناطق واگذار شده است.

این مقام مسئول همچنین گفت: ساخت 16 تا 20 زمین ورزشی در سال جاری توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری پیش‌بینی شده که حداقل 10 زمین ورزشی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از ساخت سه سرای محله توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری در سال جاری خبر داد و افزود: یک سرای محله در منطقه 7 در حال اجراست و پیش‌بینی شده در مناطق 2، 3 و 8 نیز سه سرای محله احداث شود.

* تقاطع غیرهمسطح پل ششم

معاون شهردار اهواز احداث فضای سبز و تکمیل پارک‌های ساحلی، توسعه شبکه آبیاری با آب خام، احداث پروژه‌های ترافیکی از جمله تقاطع غیرهمسطح، مسیر شریانی و پل عابر پیاده را اولویت‌های شهرداری اهواز در سال جاری برشمرد.

وی اظهار کرد: اجرای سه تقاطع غیرهمسطح کیانشهر، علوی و ولایت از سال گذشته آغاز شده است که اتمام این پروژه‌ها از اولویت‌های امسال است.

دهنوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پل علوی 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد. تقاطع کیانشهر نیز حدود 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی در ادامه در مورد پروژه‌های ترافیکی اجرا نشده سال گذشته توضیح داد: تقاطع توحید ـ چمران از پروژه‌های سال گذشته بود که به دلیل مشکلات ترافیکی اجرایی نشد و به خرداد ماه و زمان تعطیلی مدارس موکول شده است، همچنین تقاطع بلوار پاسداران ـ اقبال با وجود تأیید شهرداری اهواز به دلایل شهرسازی فعلاً متوقف شده است.

معاون شهردار اهواز همچنین از احداث تقاطع غیرهمسطح در مسیر پل ششم ـ بلوار آیت‌الله بهبهانی در سال جاری خبر داد و گفت: طرح اولیه این تقاطع ارائه و مذاکراتی با سرمایه‌گذار این طرح نیز انجام شده است.

به گفته وی، اعتبار مورد نیاز برای این تقاطع 8 میلیارد تا 10 میلیارد تومان است و ساخت آن 15 تا 18 ماه طول می کشد.

وی توسعه پارک های ساحلی حدفاصل پل های پنجم و ششم در دو سوی رودخانه را نیز از اولویت‌های سال جاری دانست و افزود: مقرر شده پارک شهروند و فولاد نیز برای استفاده بیشتر شهروندان آماده سازی شوند.

دهنوی گفت: در سال گذشته 400 هزار تن آسفالت برای ساخت و بهسازی 2 میلیون و 500 هزار متر مربع از معابر شهری استفاده شده است وی خاطرنشان کرد: در سال 91 تلاش می شود سطح بیشتری از معابر آسفالت شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 22 / 1 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 136
بازدید کل : 23860
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 136
بازدید کل : 23860
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->