خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره علمی، فرهنگی، ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید چمران اهواز، یادمان شهید اسماعیل دقایقی، آغاز به کار کرد.

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره علمی فرهنگی دانشجویان شاهد آغاز شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مدیر امور شاهد و ایثارگر این دانشگاه ظهر امروز در افتتاحیه جشنواره، هدف از برگزاری این برنامه را انسجام بخشی و تقویت فعالیت‌های کانون علمی فرهنگی ایثار، سازماندهی نیروهای پراکنده دانشجویی و هدایت آنها به سوی کار گروهی و ارتقای سطح علمی، فرهنگی و ورزشی دانشجویان اعلام کرد.

محمد چکشیان گفت: در بخش علمی این جشنواره برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوعات بومی‌سازی علوم و آشنایی با تکنولوژی‌های نوین، فراخوان مقاله و وبلاگ، انتخاب نفرات برتر آموزشی با بررسی معدل ترم گذشته و معدل کل دانشجویان کارشناسی از هر دانشکده یک نفر، انتخاب نفرات پژوهشی و مسابقه اطلاعات عمومی پیش‌بینی شده است.

وی برنامه‌های فرهنگی جشنواره دانشجویان شاهد و ایثارگر را شامل مسابقه کتابخوانی (کتاب پرواز تا بی نهایت، مروری بر زندگی شهید بابایی)، بهترین ایده فرهنگی، یک عکس یک خاطره از دفاع مقدس، مسابقه پیامکی با موضوع حضرت زهرا (س)، شهید دقایقی و دفاع مقدس و انتخاب فعالان برتر فرهنگی عنوان کرد.

مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید چمران اهواز به برنامه‌های ورزشی در این جشنواره اشاره کرد و گفت: مسابقات ورزشی در دو بخش خواهران و برادران برنامه ریزی شده است. برای برادران مسابقات فوتسال، دو، تنیس روی‌میز، بدمینتون و شطرنج و برای خواهران رشته‌های تنیس روی میز، شطرنج، بدمینتون و دارت در نظر گرفته شده است.

چکشیان ادامه داد: در هفته پایانی جشنواره نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با 40 درصد تخفیف و نمایشگاه پوسترهای فرهنگی و دستاوردهای علمی، پژوهشی دانشجویان شاهد و ایثارگر به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره فرهنگی ورزشی علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر تا یکم خردادماه ادامه دارد، متذکر شد:‌ بخشی از برنامه‌های این جشنواره برای همه دانشجویان تدارک دیده شده و دانشجویان غیر شاهد هم می‌توانند در آنها شرکت کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: حدود 60 نفر خروجی این جشنواره در حوزه‌های فرهنگی، علمی و ورزشی در واقع به عنوان هسته مرکزی کانون علمی فرهنگی ایثار محسوب می‌شوند که همه کارهای دانشجویی این کانون با محوریت و مدیریت آنها برگزار می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 24 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 206
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 213
بازدید ماه : 339
بازدید کل : 24063
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 206
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 213
بازدید ماه : 339
بازدید کل : 24063
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->