شهرداری شوشتر در ایام نوروز یک ساعت تعطیلی نداشت

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای شهر شوشتر با اشاره به اینکه در ایام نوروز شهرداری شوشتر یک ساعت تعطیلی نداشته است، گفت: شهرداری شوشتر در ایام نوروز با استفاده از همه استعداد خود در راستای خدمات‌دهی به مردم تلاش کرد.

خبرگزاری فارس: شهرداری شوشتر در ایام نوروز یک ساعت تعطیلی نداشت

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حسن دهدار پیش از ظهر امروز در جلسه شورای شهر اظهار داشت: اقدامات انجام شده در شهرداری شوشتر برای نوروز از سه ماه پیش از سال جدید آغاز شد و برنامه‌ریزی‌ها به نحوی بود که مهمانان نوروزی با رضایت کامل شوشتر را ترک کردند.

وی با اشاره به اینکه تلاش شبانه‌روزی در شهرداری شوشتر در ایام نوروز کاملا مشهود بود، گفت: شهرداری شوشتر با توجه به اینکه در اسفندماه به دلیل گرد و غبار بارهای ادارات شوشتر تعطیل شد ولی درآمد اسفندماه شهرداری شوشتر بی‌سابقه افزایش داشت و به این دلیل باید از شهردار در این باره تشکر ویژه کرد.

دهدار با اشاره به اینکه درآمدزایی در شهرداری شوشتر در روزهای پایانی سال نیز بسیار جدی پیگیری شد، تاکید کرد: شهرداری شوشتر در روز 28 اسفند ماه سال90 بیش از 850 میلیون ریال درآمد داشته است و این میزان درآمد در یک روز و آن هم در روز پایانی سال که همه ادارات تعطیل است بی‌نظیر است.

نایب رئیس شورا شهر شوشتر خاطرنشان کرد: شهرداری شوشتر برای رسیدن به اهداف خود تلاش بی‌وقفه‌ای را آغاز کرده است و به این دلیل در بخش درآمدزایی به جد در حال تلاش است و باید در این باره به شهرداری کمک کرد.

دهدار با اشاره به اینکه در ایام نوروز شهرداری شوشتر یک ساعت تعطیلی نداشته است، تاکید کرد: شهرداری شوشتر در ایام نوروز با استفاده از همه استعداد خود در راستای خدمات‌دهی به مردم تلاش کرد و به این دلیل از شهردار و مجموعه خدوم شهرداری تشکر می‌کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 20 / 1 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 456
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 463
بازدید ماه : 589
بازدید کل : 24313
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 456
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 463
بازدید ماه : 589
بازدید کل : 24313
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->