50 درصد پیروزی‌ها ناشی از حضور تماشاگران است

خبرگزاری فارس: سرمربی فولاداکسین خوزستان(بهبهان) گفت: نیمی از عوامل پیروزی‌های ما در بازی‌های خانگی حضور تماشاگران پرشور بهبهانی است.

خبرگزاری فارس: 50 درصد پیروزی‌ها ناشی از حضور تماشاگران است

 

غلامعباس اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان در خصوص بازی عصر امروز تیم خود در مقابل تیم هندبال مس کرمان در بهبهان اظهار کرد: با توجه به دو امتیاز اختلافی که با مس کرمان داریم، بازی بسیار حساسی خواهیم داشت که فشار مضاعفی را بر ما وارد خواهد کرد.

وی افزود: چنانچه در این بازی پیروز شویم، جهشی دو امتیازی داشته و با رساندن اختلاف به چهار، با خیالی آسوده‌تر در رده چهارم قرار می‌گیریم.

سرمربی فولاداکسین خوزستان(بهبهان) تصریح کرد: در این روزها فیلم‌های بازی مس کرمان را آنالیز کرده و تمرینات مؤثر و خوبی نیز انجام داده‌ایم و امیدواریم بازی رفت را که در کرمان با یک گل شکست خوردیم، در بهبهان جبران کنیم.

وی با بیان اینکه نیمی از عوامل پیروزی فولاداکسین در بازی‌های خانگی خود، حضور تماشاگران خونگرم و پرشور بهبهانی است، گفت: متاسفانه در بازی ما با تیم نیروی زمینی تهران اتفاقات زیادی افتاد که شیطنت‌های بازیکنان نیروی زمینی و حرکات غیراخلاقی آنها، تماشاگران را تحریک کرد.

اسماعیلی افزود: در پایان بازی، دو نفر که خود از جامعه هندبال بهبهان نیز بودند به زمین آمده و با بازیکنان این تیم تهرانی درگیر شدند که در جلسه کمیته انضباطی، کادر تیم نیروی زمینی فیلم همین دو نفر را پخش و به راحتی ما را محکوم کردند.

وی در پایان با ابراز ناراحتی از نبود تماشاگران در این بازی حساس خانگی ادامه داد: در این دیدار که نیاز مبرمی به حضور تماشاگران داشتیم، به خاطر اشتباهات دو نفر، اینگونه تحت فشار قرار گرفته و چاره‌ای نیز جز بازی در یک سالن خالی از تماشاگر نداریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 23 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 557
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 564
بازدید ماه : 690
بازدید کل : 24414
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 557
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 564
بازدید ماه : 690
بازدید کل : 24414
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->