پایان ارزیابی زیست محیطی در 5 میدان نفتی خوزستان

خبرگزاری فارس: اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست ( HSE) شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب پایان ارزیابی‌های زیست محیطی در پنج میدان نفتی آغاجاری، مارون، مسجد سلیمان، گچساران و اهواز را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: پایان ارزیابی زیست محیطی در 5 میدان نفتی خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، کار پایش و ارزیابی زیست محیطی میادین مذکور ابتدا به مشاور طرح واگذار شد که با موفقیت پایان یافت و هم اکنون به منظور کسب سایر مجوزها و الزامات مرتبط در سازمان حفاظت محیط زیست در دست بررسی قرار دارد.

براساس این گزارش، پس از دریافت مجوزهای لازم از این سازمان، عملیات اجرایی توسعه میادین پیش گفته شامل حفاری چاه‌های جدید، احداث تاسیسات فرآورشی و خطوط لوله انتقال نفت و گاز آغاز می‌شود.

یادآور می‌شود پیش از این کارشناسان اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، طرحی را برای مکان‌یابی دفن پسماندهای حفاری موسوم به لند فیل ( Landfill)، در میدان نفتی اهواز با در نظر گرفتن آخرین استانداردهای ایمنی و زیست محیطی و همچنین رعایت جوانب اقتصادی آن اجرا کردند.

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، بزرگ‌ترین شرکت تابع شرکت ملی نفت ایران است که روزانه حدود سه میلیون بشکه نفت و 100 میلیون متر مکعب گاز از حدود 45 مخزن هیدروکربوری استحصال می‌کند.

این شرکت ضمن تعهد به توسعه پایدار، حفاظت از محیط زیست و استفاده بهینه از منابع و انرژی را در اولویت اهداف و برنامه‌های خود قرار داده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 10 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 306
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 313
بازدید ماه : 439
بازدید کل : 24163
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 306
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 313
بازدید ماه : 439
بازدید کل : 24163
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->