انقلاب اسلامی بستر فعالیت عوام‌فریبان نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه مینوشهر گفت: انقلاب اسلامی بستری برای فعالیت دنیاپرستان و عوام‌فریبان نیست.

خبرگزاری فارس: انقلاب اسلامی بستر فعالیت عوام‌فریبان نیست

 

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان در خصوص اهمیت برگزاری نخستین کنگره شهدای خرمشهر در سوم خردادماه سال جاری اظهار کرد: برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدای به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بسیار ارزشمند و با اهمیت است.

وی افزود: برگزاری چنین برنامه‌هایی برای نسل امروز لازم و ضروری است و می‌تواند تأثیرات مثبتی در روند زندگی آنها داشته باشد.

امام جمعه مینوشهر با اشاره به اهمیت موضوع شهید و شهادت تصریح کرد: ما باید سعی کنیم، اجرای برنامه‌های متنوع و مستمر در شهرستان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.

وی همچنین با اشاره به شأن و منزلت شهیدان، بر اهمیت برگزاری یادواره شهدا تأکید و خاطر نشان کرد: باید یاد شهدا را زنده نگه داشت و فرهنگ شهادت و از خودگذشتگی در راه آرمان‌های اسلام را به نسل جوان منتقل کرد.

عادل‌پور با بیان اینکه علمای روحانی در جبهه‌های حق علیه باطل همواره پیشتاز بوده و با بصیرت‌دهی و روشنگری در کنار ایثارگری به ندای امام راحل لبیک گفتند تا اسلام احیا شود، گفت: اگر علما نبودند از دین، استقلال و عزت خبری نبود.

وی اضافه کرد: اکنون نیز روحیه ملت ما همان روحیه شهداست که پیشرفت‌های چشمگیر در عرصه‌های علمی و اقتصادی و حضور گسترده مردم در تمام صحنه‌ها، توجه روزافزون به قرآن و عترت، همه گویای این مطلب است و موج بیداری اسلامی که دنیا را احاطه کرده نیز به برکت انقلاب و خون شهدا حاصل شده است.

امام جمعه مینوشهر با اشاره به برگزاری نخستین کنگره شهدای ملی در سوم خردادماه سال جاری در خرمشهر اظهار کرد: ظرفیت‌سازی و جلب اعتماد عمومی برای تحقق سیره شهدا از دیگر نکات حائز اهمیت برای برگزاری یادواره‌های شهدا است و کمبودهای ناشی از گرایش به سیره‌شناسی شهدا و عمل به این سیره باید به وسیله برگزاری همایش‌ها و مراسم‌ یادبود شهدا جبران ‌شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم این کنگره با تمام عظمت و در حد جایگاه واقعی‌اش برگزار شود، افزود: انقلاب اسلامی بستری برای فعالیت دنیاپرستان و عوام‌فریبان نیست و مردم باید سیره حقیقی شهدا را در رفتار و کردار مدیران و دست‌اندرکاران ببینند، تا این امر منجر به گرایش بیشتر آنان به شناخت و پیروی از سیره شهدا شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 9 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 184
بازدید کل : 23908
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 184
بازدید کل : 23908
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->