تیم والیبال اندیکا نیازمند حمایت بیشتر است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان اندیکا گفت: تیم والیبال شهرستان اندیکا نیازمند حمایت بیشتر مالی است و در این باره مقامات استانی باید حمایت بیشتری کنند.

خبرگزاری فارس: تیم والیبال اندیکا نیازمند حمایت بیشتر است

 

جواد کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیکا اظهار داشت: تیم والیبال شهرستان اندیکا در مسابقات استانی توانست پیروز میدان باشد و به لیک کشور راه پیدا کند و به این دلیل این تیم نیازمند کمک مالی بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه تیم والیبال اندیکا در شرایط کنونی نیازمند حمایت مالی است، تأکید کرد: این تیم در شرایط کنونی با بیش از 90 درصد ترکیب بومی به میدان می‌رود و نیازمند است تا بتواند نیروهای جدیدی را به استخدام درآورد و به این دلیل گرفتن بازیکن برای این تیم هزینه در بر خواهد داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیکا با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در این باره حمایت خوبی داشته است، افزود: استاندار خوزستان و مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان در این باره حمایت‌های مالی خوبی کرده‌اند ولی باید این حمایت‌ها بیشتر شود.

کریمی تأکید کرد: شهرستان اندیکا به دلیل داشتن دو سد و نیروگاه توانایی آن را دارد که این تیم زیر پوشش سازمان آب و برق خوزستان باشد و مدیر عامل این سازمان باید در این باره همانگونه که قبلاً نیز به این تیم توجه داشته‌اند توجه ویژه کنند.

وی خاطر نشان کرد:شهرستان اندیکا از استعداد‌های بسیار خوبی در ورزش والیبال برخوردار است و باید از این ورزش در شهرستان اندیکا حمایت شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 9 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 556
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 563
بازدید ماه : 689
بازدید کل : 24413
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 556
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 563
بازدید ماه : 689
بازدید کل : 24413
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->