کسب رتبه نخست شبکه بهداشت و درمان ماهشهر

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، مهندس رضا دباغ مدیر امور شبکه های بهداشت و درمان استان با اعلام این خبر گفت: یکی دیگر از اهداف مهم این ارزشیابی پیشرفت و ارتقای سطح کارآیی شبکه های بهداشت و درمان استان در سه حوزه تخصصی نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی، بهداشتی و گمرکات، نظارت بر امور دارو و مواد مخدر و نیز آزمایشگاه کنترل کیفی انجام شده است..

وی با بیان اینکه ارزشیابی شبکه های بهداشت و درمان استان توسط یک گروه هشت نفره از کارشناسان خبره معاونت غذا و دارو اجرا شد، تصریح کرد: این کارشناسان با حضور در شبکه های بهداشت و درمان استان بر اساس تحقیقات میدانی و همچنین مطابق چک لیست، از آذر ماه سال گذشته به مدت چهار ماه ارزشیابی را آغاز نمودند.

مهندس دباغ ، درصد پیشرفت برنامه عملیاتی، پایش و نظارت مستمر فنی و بهداشتی از واحدهای تولیدی و همچنین سطح عرضه مواد غذایی و دارویی مطابق برنامه، بکار گیری امکانات لازم و نیروی متخصص، کیفیت و نحوه رسیدگی به شکایات، درصد اجرایی کردن بخشنامه ها و دستورالعملها را از جمله مواردی عنوان کرد که در رتبه بندی و ارزشیابی شبکه های بهداشت و درمان مدنظر قرار گرفته است..

مدیر امور شبکه های بهداشت و درمان استان با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف وزارت بهداشت تضمین سلامت و کیفیت مواد غذایی و دارویی تولید داخل یا خارج از کشور است، خاطرنشان کرد: برای گام برداشتن در این مسیر هر گونه کوتاهی توسط مسوولان و کارشناسان ذیربط، قابل بخشش و اغماض نیست و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز وظیفه خود می داند که با تشدید نظارت ها امنیت غذایی و دارویی مردم را فراهم کند.

مهندس دباغ با بیان اینکه نتایج ارزشیابی، نواقص و کاستی های حوزه غذا و دارو ی هر شبکه طی یک نامه مستقل اعلام شده است، افزود: این انتظار از مدیران می رود تا با نظارت و جدیت بیشتر در راستای رفع نواقص، اقدامات لازم را انجام دهند.

 

مدیر امور شبکه های بهداشت و درمان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ، اظهار داشت : پس از شبکه بهداشت و درمان ماهشهر،‌ به ترتیب شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های بهبهان، خرمشهر، آبادان و اندیمشک رتبه های دوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند که مورد تقدیر قرار خواهند گرفت .

مهندس دباغ با بیان اینکه به رتبه اول تا سوم به ترتیب یکصد، هشتاد و شصت میلیون تومان به عنوان تشویقی از دیون دارویی آن شبکه پرداخت می شود، تصریح کرد: مرحله جدید ارزشیابی شبکه های بهداشتی و درمانی استان از آبان ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 6 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 563
بازدید هفته : 583
بازدید ماه : 709
بازدید کل : 24433
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 563
بازدید هفته : 583
بازدید ماه : 709
بازدید کل : 24433
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->